martes, 17 de febrero de 2009

K. ROBINSONEN ¿MATAN LAS ESCUELAS LA CREATIVIDAD? BIDEOAREN HAUSNARKETA

Sormenaren lanketak hezkuntza mailan aurkitzen dituen zailtasunei buruz aritzen da K. Robinson bideoan zehar. Dudarik ez dago, gaur egungo hezkuntza sistemaren zurruntasun mailak ikasleen sormena gutxiesten duela. Zergatik gertatzen da hau? Zerk eragiten du ikasketa prozeduren itxiak? Zergatik erabiltzen dira metodologia zehatzak? Antzeko galderak egin dizkiogu gure buruari talde mailan eta ondorio batzuetara iritsi gara. Alde batetik, sormenaren lanketa eza, ez dela eskolak aplikatutako metodologiaren errua bakarrik, irakasleena ere, hein handi batetan. Metodologia edo linea curricularrak nahiko irekiak dira gaur egun Haur Hezkuntzan, baina hauen aplikazioak zurrunak bihurtzen dituzte irakasleek. Beldurra, organizazioa, irakaslearen lanaren justifikazioa, … hainbeste izan daitezke irakasleengan eragiten duten faktoreak, unitate didaktiko bat zurrunki jarrai dezan, ikaslearen sormena eta nahietatik jarraituz irakatsi baino. Horrek beste inplikazio bat dakar, irakasleak ere sormena landu behar duela klasean. Sormenaren bitartez lortuko baitu, sormenaren lanketa klasean. Gaur egun, irakasleak jakin behar ditugun eduki guztiak ikasten ari gara unibertsitatean, baina agian ez litzateke hobeto, zer jakin ikastea baino hobeago NOLA IZAN ikastea? Edonor izan daiteke irakasle?

No hay comentarios:

Publicar un comentario